I'll tatoo everything.

I'll tatoo everything.

marți, 23 martie 2010

Filme II

Laura : au trecut ani de atunci.
Laura : ore.
Laura : plm
Laura : sunt ok.
Laura : bah..tu minti publicul. nu esti irascibil.
Alki • Bloo: deloc
Alki • Bloo: painkillers
Laura : si minti publicul.
Laura : vai sh amar.
Laura : ma mai ia un film
Alki • Bloo:
Laura :D: 35,cuaii.
Laura :D: naspa faza.
Alki • Bloo: :))
Laura : am o setee...wai.
Laura : bah.
Laura : sa nu bagi discutia asta pe vreun blog. de fapt.
Laura : o bag eu pe blogu' meu.
Laura : mai esti? sau te-ai saturat?
Alki • Bloo: de ce sa ma satur ?
Alki • Bloo: devine interesant
Alki • Bloo: adica pula mea femeile sunt funny cand sunt sincere
Alki • Bloo: :))
Laura : :>
Laura : vai.
Laura : nu-i ok azi eu.
Laura : nu-s ok eu azi*
Laura : ok,o sa-mi comand 35. si ma pis pe ei.
Laura : ca imi place modelu' si nu au numarul,dumnezo.
Alki • Bloo: =))
Laura : cine-i pizda de la avatar?

Gata, ho!
Hai peace out!

Un comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lalith inslaved.

Lalith inslaved.

What the hell are you looking for?